Monday, August 1, 2011

teruskanlah....

Lihatlah dunia...!!!
kemana arah ku selepas ini..?
apa lagi yang harus aku lakukan?
menunggu dan terus menunggu...
u're perfect boy!
u're everything for me..
but i can't believe that you do this all for me...
why my lovely boulala...?
now i just wait and see what the ways you choice..
what happen after this..
i can't to leave you..never and forever..you still i love..
can't to let you go from my life..
aku amat merindui kekasih hati aku my lovely boulala...
teruskanlah jika ini yang kau mahu kan disaat ini..
teruskanlah dengan segala helah mu...
aku akan sentiasa menunggu dirimu kembali tersenyum seperti dahulu...
aku merindui kamu disaat kita berdua bergurau senda dahulu,
menghurai dan meluahkan janji-janji kita bersama...
teruskanlah dengan kehendak mu disaat ini...
jika kamu tidak mahu diganggu diketika ini,
aku akan cuba untuk memenuhi kehendak kamu..
insyaAllah....

No comments:

Post a Comment