Monday, August 15, 2011

fun!!!

semalam kua ngn mmbe2..g karok!!terbaek la weyh!! segala tension ilang melayan krenah bdk2 nie..thankz smua!! coz happykan aku semalam...2jam karok semalam..aku blek kul2 pagi beb!! skew meh! esspecially to ato,,thankz coz ajk aku karok n pyung aku beb! insyaAllah,bufday kau nnti aku pyung kau karok plak..hehehe..
lepas g karok aku anta kirah n kak ikin blek..lpas tue aku sambung lpak lagi ngn budk2 nie..kat PIT STOP kat tras jernang 2...smpai lah kul2 pagi...smoke is my life now..ske aty owg nak ckp ape pn yang pnting aku x kacau hidup owg n x menyusahkan owg...
nie nak share cket la...hahaha...terkejut ada,happy pun ada..
nak tau ark?hahaha...ex aku (shah) msg say "aku harap kau dapat maafkan aku lau kau bace msg nie.k?"
wah!terkjut meh! tetibe lak sent msg cm 2...tpi xpela..aku dah lame maafkan slah silap dye kat aku sebelum nie..bukak buku baru,,lupakan apa yang penah terjadi n mulakan hidup baru..aku redha dengan apa yang jadi nie n aku terima kalau ini kehendakNya..kalau ada jodoh x kemana kan??hehehe..
by the ways,aku happy semalam!!
and you boulala..!watch out! Do not regret after this..!!

No comments:

Post a Comment