Wednesday, July 27, 2011

selamat pagi hari yang sunyi...


salam...
nk berkongsi kesunyian nie didalam blog yang aku sayangi..
semalm aku xdpt nk kongsi perasaan ku yang sunyi dan sedih dan kcwa..
tentang hidup ku..kekasih ku..
sepi tanpa berita..tanpa kepastian...tanpa mu disisi..
first skali aku nk luahkan apa yg jadi kat aku semalm..yela kan semalam xdpt nk on9..
kesihatan aku terganggu,migrain aku dtg kmbali...owh yeh!!mmg terbaik..!! terlalu banyak masalah yang menimpa aku..tekanan demi tekanan yang aku hadapi..sehinggakan tangan ku menjadi mangsa keadaan..darah yang banyk terkumpul sebelum nie kini berjaya aku keluarkan..yeh babe!!mmg best rasa nya..! terasa x mahu hidup lagi dalm dunia pecintaan yang penuh dugaan dan kesakitan..penat untuk menyanyi insan yang bergelar LELAKI...penat dengan kata-kata maki hamun dari insan ini..mungkin aku terlalu percaya dan mungkin aku terlalu menyanyangi sidia..dan mungkin juga aku terlalu baik...aku x tau harus bagaimana lagi untuk aku lakukan didalam perhubungan ini..haruskah aku bersikap ego?sombong?angkuh?jiwa aku kacau!! seharusnya bagaimana lagi untuk aku lakukan?aku begitu terasa dengan kata-katanya semalam..kata-kata yang menyakitkan hati aku..aku diam..aku bersabar..aku menangis..aku buat kerja bodoh..hanya itu yang aku mahu lakukan sekarang ini...hargailah aku selagi berdaya untuk aku bertahan...jika betul kau sibuk berkerja,aku cuba untuk memahami,cuba untuk tidak berfikir negatif terhadap kau..aku akan cuba..tapi kalau sebaliknya,hanya kau yang harus berfikir perkara ini semua..harus kau membuat keputusan tentang kita..aku harap kau tidak menipu...kenapa susah untuk kau memahami aku?3 minggu kau bzy ngan kerja..kau cakap bertugas 24jam setiap hari..adakah itu benar? setiap kali aku col,kau sentiasa akan memarahi aku..maki hamun aku mcm hilang perasaan,tanpa berfikir perasaan aku..kau mahu apa dari aku sebenarnya?mahu lihat aku merana?itu bukan yang kau mahukan?cukuplah kau lakukan begini kepada aku..aku tidak terdaya lagi menanggung semua ini..kau tinggalkan aku JIKA kau punya pengganti aku..walaupun perit untuk aku terima..jika ini yang kau mahukan untuk kebahagian mu,aku redha..aku berharap aku tidak akan melalui penderitaan begini lagi jika bersama mu..ikutkan hati aku,aku xkan lepaskan kau..seperti yang aku pernah bagi tau sebelum ini,kau jiwa ku..kau segala-galanya buat ku..aku simpan segala janji mu terhadap aku..penuhilah janji-janji mu dulu terhadap ku...jangan kau abaikan janji kau terhadap ku..janji tetap janji..kau tidak boleh mengubahnya..itu yang kau bagitahu pada ku...aku rindu dan sayangkan mu..setiap hari aku teringat dirimu..adkah kau pn begitu??aku sedikit ragu dengan tingkah laku kau sekarang..betul-betul ragu...kau diam dan terus diamkan diri..kau bagitahu kau agak serabut sekarang..banyak kerja,banyak masalah...benar ke??insyaAllah kau bercakap benar..aku dah malas n penat nak maen-maenkan perasaan org..aku akan cuba untuk pertahankan hubungan ini..biar owg buat aku,jangan aku wat owg..itu yang aku harus lakukan sekarang..insyaAllah aku boleh...aku SAYANG kau MY BOULALA...!!!

No comments:

Post a Comment